Szabályok Új és meglévő szabályok és a war taktikák összeszedve:
A WAR részvétel feltételei:
- Hősök
- Spell
- Elegendő nyersanyag CC töltéshez
- Elegendő szabadidő foglalni és időben támadni
WAR CC donate:
- Indításkor a Caller kód mellé (esetleg a Clashcaller oldalra) kiírjuk, hogy kik felelnek a CC töltésért. Legtöbb helyen sárkány és lavahound a kérés, ezt kell arányosan elosztani az alapján, hogy hány war résztvevő tud ilyet gyártani. Kivétel nincs. Aki nem tölt, az nem jöhet a következő warba.
WAR alapszabály:
- Gyenge TH9, TH8 és alatta a war első 3-4 órájában kötelezően tudja le az első támadását, hogy láthassuk mit kell esetleg javítani. A lenti falvak javítása is kötelező az első 12 órában, nem maradhat a war végére az ellenfélnél TH8 3 csillag nélkül.
WAR taktikák:
- 1. variáció:
Ha gyenge, és könnyen verhetőnek tűnik az ellenfél, akkor nincs variálás, mindenki foglalás alapján támad magától, javítás chaten egyeztetve elderrel vagy co-val.
- 2. variáció:
Ha erős az ellenfél és oda kell figyelni, akkor variálunk a támadásokkal az elején és a végén.
- Erős TH9 megnézi, hogy lehet-e lopni 2 csillagot TH10-ről.
- Az ellenfél legerősebb TH9 falvait rábízzuk a közepes, de stabilan, megbízhatóan támadó GOWIWI/WIPE seregeinkre, a cél minden trükközés nélkül 2 csillag szerzése, a lehető legmagasabb százalák elérésével (védtelen épületek leszedése a támadás végén íjjásszal/minionnal)
- A közepes hibrid (GOHO, GOLAVALOON stb.) és stabil GOWIWI/WIPE seregek mehetnek elsőre a maradék, könnyen verhető TH9-ekre.
- Ezután már csak hibrid sereggel a lehető legtöbb 3 csillag elérése a cél.
- Fontos, hogy jól nézzük át az ellenfél falvait, és kifejezetten arra gyártsunk sereget, ellenőrizzük, hogy van-e róla youtube videó stb.
- 3. variáció
Ha nagyon erős ellenfelet kapunk, jelentős a túlerő, és cudarul néz ki a helyzet.
- Greg osztja ki a támadásokat, és javasol hozzá sereget is
- A javítást is a vezetők osztják, itt nincs helye önfejűsködésnek
Szankciók:
Kisebb kihágásért, figyelmetlenségért: figyelmeztetés
Taktika figyelmen kívül hagyása, önfejűsködés: következő warből kimaradás
Szélsőséges eseben pedig: kick
|